القائمة الرئيسية

الصفحات

أخبار الاخبار

סוגי בדים:


אתר הבית של הום סטייל אור סאן הינו חנות מקוונת אידיאלית לרכישת כלי מיטה לכל חדרי הבית, כולל מצעים לחדרי שינה למבוגרים, מצעים לחדרי שינה של ילדים, מצעים לחדרי שינה של בני נוער. כמו כן תוכלו למצוא וילונות, שטיחים, ומגבות.

סוגי בדים:
כותנה- הכותנה היא חומר הגלם המועדף לייצור בדים קלים וחולצות באזורים חמים מזה אלפי שנים.
הכותנה הבסיסית שימשה שנים ליצירת חוטים ותפירת מצעים. ישנם מספר סוגי כותנה, והם מאופיינים בכמה רמות לפי טיב הסיבים שלה.  שמצעי כותנה הפכו למוצר יקר, ולפעמיים יש צורך לגהץ, ואף לעמלן, אבל כותנה היא מסוג הבדים ששומרים על ערכם שנים רבות. האיכותיים שביניהם נעימים למגע.בד הכותנה מחמם בחורף ומצננים בקיץ. בד הכותנה הינו בד נושם, סופג זיעה, ויתן לנו תחושה מלטפת ומפנקת.

סאטן- אריגת בד הסאטן נעשית בצפיפות גבוהה מאוד של 300 TC ומעלה, החוטים נארגים בזוית ולא בצורה ישרה כלומר בצורת שתי וערב הנארגים ומשולבים זה בזה בצורה אקראית ובכך יוצרים מצעים במראה חלק ונותנים לבד תחושה חלקה.

50% פוליאסטר 50% כותנה- בימינו העסוקים שונאי הגיהוץ יעדיפו מצעים בהרכב כותנה-פוליאסטר משולב הכותנה משולבת עם חומר פוליאסטר סרוק המונע קימוט הבד אך עם זאת הכותנה שומרת על רכות ונעימות המצעים.

ג'אקרד- סוג אריגה המקנה טקסטורה תלת מיימדית לבד. לרוב פרחים, משבצות או פסים. הדוגמה תראה בתוך הבד עצמו בהבדלי גובה. לרוב יגיע עם הבדל מאט וסאטן בדי הג'אקרד מגיעים בצפיפות חוט גבוהה. ניתן לראות שילובי ג'אקרד שונים בקולקציית המצעים היוקרתית שלנו, במפות האוכל, בוילונות ובמגבות הרחצה..
כלי מיטה:
אצלנו בחברה ובאתר קיים מבחר גדול וסוגים שונים של כלי מיטה: כריות, שמיכות, ציפות לשמיכה וסדינים.
מצעים:
באתר תוכלו למצוא בקלות את סט המצעים המושלם עבורכם. ישנו מגוון של מצעים במגוון מחירים ומבחר סוגי בדים שונים.
איך לבחור מצעים
באקלים החמים בישראל שמגיע לנקודת רתיחה בקיץ, חשוב לבחור בבדים טבעיים ונושמים כמו בדי כותנה וסאטן.
בדרך כלל מצעים עם איכות חוט טובה וצפיפות גבוהה נחשבים לטובים. החוטים עמידים יותר בכביסות, מתכבסים יותר טוב ונעימים למגע. הם מחזיקים שנים ושומרים על צבעם וגמישותם. גם אופן האריגה והגימור חשובים מאוד ומשמעותיים למראה הסופי של המצעים והרגשתם במגע עם הגוף.
זכרו, מצעים איכותיים ועמידים ישרדו כביסות רבות.
אז איך יודעים לזהות מצעים טובים?
צפיפות החוטים המצוינת על גבי התווית משפיעה באופן ניכר על רכות המצעים ועמידותם. בבדי הסאטן המבריקים למשל, הצפיפות המומלצת למצעים נעה בין 200-220 חוטים לאינץ'.
בדי כותנה: לכל מי שמעדיף מצעים מבדים טבעיים ולא סינתטיים, מצעים שעשויים מ-100 אחוז כותנה יעניקו תחושה טבעית ומראה יוקרתי לחדר השינה. צפיפות החוט המומלצת נעה בין 145-150 חוטים לאינץ'.

טיפ: נהוג לחשוב שכותנה מחייבת גיהוץ, אך בתלייה נכונה לא חובה לגהץ לאחר הניקוי.
שימור מצעי כותנה לבנים
מצעים מכותנה לבנה יש לכבס לפי הוראות היצרן, בדרך כלל בחום של 30-60 מעלות ולייבש בצל. רצוי להשתמש באבקה "לכביסה לבנה" על מנת לשמור על הלובן, ולהמנע מייבוש בשמש הגורמת להצהבתם. רצוי לאחסן כשהם יבשים לגמרי, מקופלים ומגוהצים, בארון מוצל, ללא אבק.
שמיכות וכריות מומלץ לנקות במכבסה כל 6 חודשים, ואם יש אפשרות, מומלץ לשים עליהם מגן כרית ומגן מזרון.
מצעים רקומים- רקמה היא מלאכת יד היוצרת קישוט על גבי בד באמצעות שזירת חוט ומחט. אופי הקישוט תלוי בתך, ולתכים שונים מטרות שונות. התכים הינם שונים בתפירה וברקמה. לרקמה למעלה מ-400 סוגי תכים שונים. מראה הרקמה תלוי באחידות התכים ומתיחותכם, שלא כמו בתפירה, בה הם מוסתרים ומשמשים רק לחיבור חלקי הבד.
מגבות
המגבות שלנו עשויות מכותנה. כל המגבות ניתנות לכביסה של 60 מעלות ויהנן ברמת ספיגה מהגבוהות בארץ שהינה רמה מספר 9! ישנה הנחה מוטעית כי רמת הספיגה מושפעת מכובד המגבת אך האמת היא שרמת הספיגה נקבעת בתהליך יצור המגבת.
לפני הייצור המגבות עוברות תהליך אשפרה לתהליך זה יוצר רמת ספיגה מירבית למגבת וריכוך מקסימלי. מומלץ לייבש מגבות בצל ולא בשמש על מנת לשמור על רכות המגבת.
מפות
מפות שולחן לשולחנות פינת אוכל ולסלון. המפות מתאימות לשימוש יומיומי או בתור מפות חגיגיות לאירוח מהודר בפינת האוכל בארוחות חג ושבת. ניתן להשיג מפות בד לשולחנות פינת אוכל בכל הגדלים, כולל מפות עגולות. כל המפות מתאימות לכיבוס במכונת כביסה.
כל המפות שלנו עשויות פוליאסטר ובכך מבטיחות כי בתום הארוחה המפה תחזור למצבה הראשוני ותהיה נקיה לחלוטין. באתר קיים מגוון רחב של מפות המשלב דוגמאות וטקסטורות שונות.
וילונות
וילונות מספקים פרטיות, ויסות טמפרטורה ובטיחות יחד עם אוירה ושליטה בכמות האור בחדר.
עיצוב הבית יכולה להיות עבודה מהנה וכיפית הנותנת את האפשרות לשים את החותם האישי שלך, לוילון יש השפעה רבה על המרחב הביתי.

ישנם הרבה עיצובים של וילונות מוכנים שניתן לבחור, היתרון הגדול ברכישת וילונות מוכנים הוא אפשרויות משחק בוילונות.

אצלנו קיים מגוון וילונות מוכנים רחב הכולל וילונות שקופים וישנם וילונות אטומים, הבחירה תלויה במיקום החלון והאם אתם מעוניינים לתת לאור להכנס לחדר או לא. ניתן לשלב בין וילון אטום לוילון שקוף, כך שיהיה ניתן "לשחק" בין אטימות מלאה לבין שקיפות הוילון.
מגוון הבדים של הוילונות המוכנים הוא גדול, כמו שיפון, וואל, וואל מקומט, וואל מודפס, וואל רקום, וואל כותנה, וואל סינטטי, אורגנזה, קטיפה, כותנה, פוליאסטר, ג'קרד ופישתן.

מסילות לוילון – מסילות לוילון גם הן חלק מעיצוב החדר ומראה הוילון.
המסילה חייבת לעמוד בעומס של הוילון התלוי עליה והיא חייבת להיות מחוברת לקיר או לתקרה כדי לשאת את המשקל ואת התנועה של פתיחת וסגירת הוילון.
כל המסילות שלנו הינן מתכווננות ומתאימות לכל גודל של חלון.
מוצרי הצללה:
אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי הצללה תריסים וניציאנים,וילונות גלילה, תריסי סאן סטריפ (זברה), תריסים רומאיים ועוד. התריסים מגיעים במגוון מידות סטנדרטיות ויתאימו לכל חלון בביתכם.

هل اعجبك الموضوع :